23. august 2013

Sjove sten..

Strandsten med detaljer..

En dag jeg gik en tur ved stranden fik jeg en ide til at male nogle sten. 
Jeg fandt 12 sten som jeg syntes havde en fin størrelse. 
Jeg startede med at vaske dem godt så sand og andet kom af stenene. 
Derefter malede jeg dem først hvide og sorte.
 Da de så var tørre gik jeg igang med at male forskellige mønstre.
 Jeg sluttede af med at give dem en gang lak for at holde bedre på malingen.

Således endte de med at se ud..






Jeg lavede desuden 3 små insekter. 

Som vinger til bierne tog jeg noget hårdt plastik
 (Jeg havde nogle dage forinden købt en saks, og den lå i en indpakning med dette hårde stykke plastik på.) 

Jeg lavede nogle ridser i vingerne for at give det noget struktur og limede dem på bierne med superlim.




Jeg forærede dette fad med sten til min mor, 
så de kunne ligge i hendes vindueskarm og pynte lidt.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar