23. august 2013

Sølvbryllup på Bornholm

Æresporten...

Mine forældre havde i år sølvbryllup. De ville ikke holde nogen stor fest som man normalt gør. I stedet for inviterede de min søster, svoger, kæreste og nevø med til Bornholm. 

Min søster og jeg blev hurtigt enige om at vi ville lave en æresport til dem på trods af vi var på Bornholm. 
Vi tog derfor ind på Bazar Fyn for at købe nogle blomster ranker. Her fandt vi nogle som havde et rødt blomsterhoved, og vi købte 2 for 20 kr. Vi købte desuden 3 ranker med egeføj. 

Eftersom det var et sølvbryllup måtte jeg male blomsterne i sølv farve.
Her brugte jeg en spraydåse med sølv farve fra Panduro Hobby.


Derefter skulle alle blomsterne sættes på ranken igen. 


Jeg havde desuden fået en god kammerat til at skære et hjerte ud i et stykke krydsfiner.
Det malede jeg bare med akrylmaling da æresporten alligevel skulle hænge indenfor. 


Resultatet kom til at se således ud..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar