11. marts 2016

Ideer til gæste stamtræ

Til min søns barnedåb havde jeg tegnet et træ til at lave et stamtræ for alle gæsterne til barnedåben. 

Jeg skrev alle navne på gæster for at være sikker på at alle huskede at sætte deres finger aftryk på det, og hvis de glemte det kunne man evt minde dem om det inden de tog afsted når feste sluttede. 

Det endte med at se således ud:


På bordet havde jeg desuden lavet et lille digt hvor der stod: 

Dit navn på træet er at finde
Sæt dit fingeraftryk som et minde
vælg en farve du kan li'
rengør fingeren når det er forbi

Der var desuden en pensel, grønne farver samt vådservietter til at tørre farven af bagefter. Der lå også en gæstebog de kunne skrive en hilsen i. 


Jeg lavede desuden et andet til min kusines navnefest nogle måneder efter. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar