25. september 2013

H.C. Andersen billeder

Så blev mine eventyrs billeder endelig færdige..

Som jeg tidligere har skrevet i et indlæg, er jeg ret pjattet med H.C. Andersen og hans eventyr. 
Derfor har jeg malet 15 stk små billeder i 15x15 cm med forskellige eventyr på. 


Tommelise                                      Den grimme ælling



 Klodshans                                    Den lille havfrue



                                                 Fyrtøjet                                Kongens nye klæder



                                    Den standhaftige tinsoldat                     Nattergalen



Den flyvende kuffert                       Prinsessen på ærten



Svinedrengen                                    Ole Lukøje





 Hyrdinden og Skorstensfejeren          Den lille pige med svovlstikkerne


H. C. Andersen



Således er det tænkt at de skal hænge over en hygge stol, som skal være hygge/eventyr hjørnet.
Der hvor de gode eventyr og historier bliver fortalt

2 kommentarer:

  1. De er super søde alle sammen, så det er svært at vælge! Men er kommet frem til en med Ole lukøje og en med hyrdinden og skorstensfejeren. Vil du lave dem til mig? lidt større end den du har vist mig :-)

    SvarSlet