29. august 2016

Bryllupsgaven til naboerne

Vi er nok verdens heldigste, at vi har de bedste naboer som vi er meget sammen med. 
Vi var inviteret til deres bryllup i weekenden og de ønskede sig en postkasse. 

Derfor slog vi os sammen med nogle andre gæster og købte en postkasse til dem.

 Sådan en vejer ekstremt meget så i stedet for vi skulle slæbe den med til festen som blev holdt et par km væk fra os, så jeg lavede en mindre udgave i pap til dem. 

Først fandt jeg en lang papkasse
 (brugte den kasse som Organic Baby&Me levere deres grød pakker i), 
derefter spraymalede jeg den sort både indvendig men også udvendig.

Så skar jeg en låge i fronten, samt lavede en låge i toppen. 

Så lavede jeg i sølvpapir en lille nøgle som jeg satte i kassen. 

resultatet blev dette:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar