29. august 2016

Vesterhavet i en lille ramme

Da farmor/oldemor skulle have sin gave lavede jeg en lille udgave i stedet for at skrive et kort. 

Kigkasse med sand og vesterhavet.

Først købte jeg en ramme som havde en bred kant. Denne er købt i Ikea (se HER)





Jeg fandt et billede af vesterhavet som jeg klistrede på bagsiden af rammen.




Derefter brugte jeg den pap som var i rammen til at lave en kant rundt indvendig i rammen. Den skulle fungere således at bagpladen ikke kom helt frem til glasset. På den måde ville der være plads til sand og skaller mellem glas og bagplade. 



Jeg tog de stykker af billedet af vesterhavet jeg havde klippet af og limede det fast på siderne indvendig så fotoet fik en 3D effekt. 




Så var det bare at fylde sand og skaller i og lægge det ovenpå glasset.



Jeg limede bagpladen fast med en limpistol, og da det var størknet valgte jeg at forsegle hele bagsiden med limpistolen, så jeg var sikker på at intet sand kunne komme ud. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar